ES Erasmus+ KA3 OCTRA 2 projekts
„Tiešsaistes kursu katalogi un datubāzes caurskatāmībai un atzīšanai 2”
Projekta īstenošanas periods: 2023.gada 1. janvāris – 2024.gada 31. decembrim
Projekta Nr. 101101695
Projekta mērķis: Turpināt pētīt augstākās izglītības iestāžu (AII) tiešsaistes kursu katalogu nozīmi projektā iesaistītajās valstīs, īpašu uzmanību pievēršot informācijai par mikrokvalifikācijām, lai nodrošinātu atbalstu AII uzticamas informācijas sniegšanā augstākās izglītības (AI) kvalifikāciju atzīšanai, tostarp par mikrokvalifikācijām, kas nākotnē varētu veicināt automātisku AI atzīšanu.
Projekta aktivitātes:
- Veikt izpēti par projektā iesaistīto valstīs esošo mikrokvalifikāciju un tiešsaistes kursu katalogu vadlīnijām, pieejām un prakses piemēriem.
- Uzlabot un pielāgot OCTRA projekta ietvaros izstrādātās vadlīnijas tiešsaistes kursu katalogiem, vienojoties par būtiskākajiem AI kvalifikāciju un mikrokvalifikāciju informācijas elementiem, kuri palīdzētu strukturēti un caurskatāmi atspoguļot AI kvalifikācija un mikrokvalifikāciju, kā arī sniegtu risinājumus mikrokvalifikācijas datu iekļaušanai tiešsaistes kursu katalogā.
- Veicināt dialogu starp AI un ENIC, NARIC centru diploma atzinējiem un citām diploma atzīšanā iesaistītajām (piemēram, darba devējiem, studentiem) par uzticamas informācijas sniegšanu gan par AI kvalifikācijām, gan mikrokvalifikācijām.
Projekta koordinators: Akadēmiskās informācijas centrs (AIC), Latvija
Projekta partneri:
- Banku Augstskola, Latvija
- Centre for Information and Recognition of Qualifications in Higher Education (CIP), Bosnija un Hercegovina
- Latvijas Rektoru padome, Latvija
- Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA), Polija
- National Centre for Information and Documentation (NACID), Bulgārija
- National Centre for Recognition and Equivalence of Diplomas (CNRED), Rumānija
- National Information Center for Academic Recognition and Mobility (ArmEnic), Armēnija
- Quality and Qualifications Ireland (QQI), Īrija
Kontakti: Dr Sandra Kraže