Pavasaris un rudens ir periodi, kad aktīvi norisinās dažādas starptautiskās biznesa nedēļas. Tās mūsu studenti aktīvi izmanto un gūst ne tikai starptautisku pieredzi sadarbojoties ar studentiem no dažādām Eiropas valstīm, bet arī iegūst jaunas zināšanas par attiecīgo tēmu un attīsta prasmes komandas darbā u.c.
Mūsu studenti Mariah Krystle Baldevarona (maģistra programma “Uzņēmējdarbības vadīšana”, 1. kurss), Aleksandrs Bartkevičs (bakalaura studiju programma “Biznesa procesu vadība”, 4. kurss) un Shakhrier Tursunov (bakalaura studiju programma “Biznesa procesu vadība” (ENG), 4. kurss) no 25. līdz 29. aprīlim Viļņā (Lietuvā) piedalījās Viļnas Universitātes Biznesa skolas organizētajā Starptautiskajā biznesa nedēļā, kombinētas intensīvās programmas (Blended Intensive Program) ietvaros.
Biznesa nedēļas galvenais fokuss bija ilgtspēja, dalībniekiem izaicinājumu piedāvāja Viļņas Universitātes partneris, uzņēmums L’Oréal – Integrētā mārketinga komunikācija. L’Oréal bez atkritumiem, kuru uzdevums bija sekojošs:
L’Oréal uzņēmums izmanto daudz dažādu iepakojumu, kas var piesārņot vidi. Par to ir jārūpējas:
- Iesaistot lielāko partneri DOUGLAS, nākt klajā ar ideju, kā savākt tukšos iepakojumus.
- Kā tos pārstrādāt, izmantot otrreiz (un varbūt ziedot naudu, kas nopelnīta par pārstrādātu iepakojumu).
- Sagatavot komunikāciju kampaņai (komunikācijas kanāli, vēstījums utt.).
Komanda, kuras sastāvā bija Mariah, Aleksandrs un studenti no Nīderlandes un Viļņas, biznesa nedēļā izcīnīja pirmo vietu:
Mūsu komanda veica tirgus izpēti un pircēju aptauju, tika konstatēts, ka uzņēmuma L’Oreal zīmols Kiehl’s (kas bija uzdevuma galvenais objekts) – Lietuvā un Baltijas valstīs kopumā nav ļoti populārs patērētāju vidū.
Tā kā galvenais fokuss bija ilgtspējas attīstība, mēs izstrādājam plānu, kā uzņēmums varētu palielināt savu atpazīstamību un uzlabot klientu pieredzi veikalā.
Apsveicam Mariah un Aleksandru ar iegūto pirmo vietu Viļņas biznesa nedēļā!
Biznesa nedēļas dalībnieki 6 starpdisciplinārās komandās strādāja pie L’Oréal problēmjautājuma, devās ekskursijā uz veikalu Douglas, kur darbinieki pastāstīja par šķirošanas iespējām dažādu produktu iepakojumiem, kā arī apmeklēja taras skaitīšanas centru. Savukārt, lai labāk spētu sagatavot savu risinājumu uzņēmuma dotajam uzdevumam, dalībniekiem tika sniegta lekcija par integrēta mārketinga komunikāciju projektiem.
Aleksandrs par biznesa nedēļas noslēdzošo dienu:
Prezentācijas un plāna aizstāvēšanās dienā mēs veiksmīgi izturējām atlases procesa pirmo posmu, kur savas idejas prezentēja visas sešas komandas. Nākamais posms bija fināls, kur palika tikai divas labākas komandas un finālā mēs uzvarējām, iegūstot pirmo vietu par savu ideju. Aizstāvēšanas komisijā piedalījās L’Oreal, Kiehl’s un Douglas uzņēmumu pārstāvji.